Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tikveš Vinarija: Novo lice Lude Mare

Šarmantnim sloganom Gledaj svet u oči, vinarija Tikveš nedavno je predstavila redizajn svog popularnog brenda Luda Mara (Tamjanika i Vranac, kao i nove kupaže Luda Mara White Cuvée i Luda Mara Red Cuvée).

Priča o vinima Luda Mara zasnovana je na istoimenoj reci, koja ima svoje mesto i značaj za vinsku kulturu u Kavadarcima, a samim tim in a Tikveš vinariju. Naime, kroz istoriju je dolazilo do izlivanja reke koja je obogaćivala tlo na kojem se uzgaja grožđe i oblikovala unikatan karakter vina, ali je istovremeno donosila i velike izazove, ispitujući izdržljivost lokalnog stanovništva i ono što je stanovništvo moralo da uradi da bi se postigla harmonija sa ritmom reke.

Osvežavanje ove popularne vinske linije obuhvata kompletan redizajn izgleda vina, upotrebu ekskluzivnije ambalaže, kao i veoma upečatljivu etiketu koja ističe autentičnost svih vina. Oko, kao osnovni kreativni element brenda Luda Mara predstavlja poziv da se hrabrije gleda na život, otvorenost za nove mogućnosti i iskustva i, između ostalog, predstavlja poziv na introspekciju i izazov da na život i svet gledamo hrabrije.

Pored svega Luda Mara odražava složen odnos između ljudi i zemlje, slaveći naš kapacitet za kreativnost i otpornost. Ona stoji kao svedočanstvo inovacije i izdržljivosti ljudskog duha, puta koji se morao preći do harmonije s ritmom reke.

Sva četiri vina koja od sada čine brend Luda Mara već su dostupna na tržištu Srbije.